Pick & Return

Tisztelt vásárló!

Megérkezett a rendelése, de nem felel meg a méret, a termék, vagy szeretnénk élni a reklamáció lehetőségével?

A strops-nál gondolunk erre is, hogy a lehető legkényelmesebben megoldjuk ezt a gyakori problémát is.

Elkészítettük a PICK & RETURN szolgáltatást –ez a megoldása , az egyszerű és maximálisan kényelmes és minimális költséggel járó nem megfelelő vagy hibás termékek visszaküldésének.

 

Hogyan működik a szolgáltatás ?

Nagyon egyszerűen! Az alábbi űrlapba írja be e-mail címét amellyel regisztrált a strops.hu-n + rendelése számát , amelyből vissza kívánja küldeni a termékeket hozzánk és mellékeljen levelet a csomagba az igényeivel.

Az űrlap elküldésével megrendeli a futárt, mely 48 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot, elmegy az elkészített csomagért (ha csak egy pár cipőt küld vissza, akkor a cipődoboznak nem szabad megsérülnie ezért kérjük hogy csomagolják be extra papír vagy zacskóba) amelyet aztán átvesz Öntől, és kiszállítja nekünk . 

Ha a futár nem veszi fel Önnel a kapcsolatot 48 órán belül, kérem keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Átvétel helye Önön múlik, lehet otthon vagy a munkahelyén is . Fontos, hogy a város / település , ahol a futár felveszi a csomagot, azonos legyen azzal a címmel, mint a rendelésben szereplő szállítási cím.

Az űrlap minden mezője KÖTELEZŐ!!! Ha nem kíván csere miatt bankszámlaszámot megadni, kérem írjon be nullákat. 

FIGYELMEZTETEÉS! 
A pénzvisszautalást kizárolag csak bankszámlára tudunt végrehalytani.
Köszönjük megértésüket. 

 

Mennyit fogok fizetni a szolgáltatásért ?

 

1.

A visszaküldés oka " elállás " a törvényesen számított 14 napon belül ? El akar állni a teljes befizetett rendeléstől (ilyenkor az egész csomag tartalmát vissza kell küldeni, vagy egy részét az ajándékot beleértve)? - A Pick & Return szolgáltatás ára 900 Ft. Ezt az összeget le kell vonnunk a visszatérítendő összegből. (ha csak egy pár cipőt küld vissza, akkor a cipődoboznak nem szabad megsérülnie ezért kérjük hogy csomagolják be extra papír vagy zacskóba

 

2.

Visszaküldés oka, hogy nem felel meg a méret és más méretre szeretné cserélni? Nem pénzvisszafizetést szeretne, hanem cserét más méretre? 14 napon belül a csomag átvételétől kikérheti ezt a szolgáltatást. Ebben az esetben a Pick & Return szolgáltatás ára 900 Ft. Ez az összeg a futárszolgálat díja, mely tartalmazza a visszaküldött termék elszállítását és a cseretermék kiszállítását!. Egyszerűen cserélheti ki a termékeket anélkül, hogy postára kellene mennie a csomaggal.  A 900 Ft-ot majd a futárnak fizeti a cseretermékek átvételénél. Zseniálisan egyszerű és kényelmes ! Ha csak egy pár cipőt küld vissza, akkor a cipődoboznak nem szabad megsérülnie ezért kérjük hogy csomagolják be extra papír vagy zacskóba! 

 

3.

Reklamációval szeretne élni?

A Pick & Return szolgáltatás csak abban az esetben díjmentes, ha a reklamáció jogosnak nyilvánul! Egyszerűen csomagolja be a reklamálni kívánt terméket , töltse ki az alábbi adatlapot az oldalon.  48 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot a GLS futár, a csomagot átveszi Öntől, és kiszállítja nekünk .

Bízunk abban, hogy a Pick & Return szolgáltatással egy újszintű szolgáltatást biztosítunk, továbbra is elégedettek lesznek – és nagyobb kedvvel fognak nálunk vásárolni, kényelmesebben és aggodalom nélkül a vásárlás utáni szolgáltatások segítségével, mint korábban.

 

STROPS.HU